ARCULAT

 
Logó tervezés

Nincs LOGO-ja, vagy a régi LOGO-ja ráncfelvarrását tervezi?

A LOGO a legfontosabb vizuális eleme egy cégnek, mely megjelenésével azonnal pozícionálja a tevékenységet, képviseli a céget, és minden csatornán egységes megjelenést tesz lehetővé.


Kisarculat tervezés

A kisarculat tervezés része a LOGO tervezés,
Névjegykártya tervezés,
Levélpapír tervezés,
Csomagolás tervezés.

További részét képezheti a teljes csomagnak a 
weblap tervezés 


Kiadvány szerkesztés

Kiadványok design tervezése, tartalom szerkesztése,
nyomdai előkészítése.
(szórólap, teaser, leaflet, füzet, leporelló, plakát, névjegykártya grafikai és DTP munkák) 

Digitális kiadványok szerkesztése, e-DM levelek szerkesztése, programozása.


Marketing tanácsadás

A megfelelően kialakított Brand megjelenés egy jól felépített üzleti vállakozás alapvető eleme.
A Márka kialakítása csak az első lépcső, a vizuális megjelenés, Sales és Marketing minősége meghatározza az üzlet sikerének esélyét.

Gondolkodjunk közösen. Szolgáltatásunkban irányokat és marketing eszközöket tárunk fel, melyek a legrelevánsabbak és hatékonyak Cége számára!

Tovább

A LOGO tervezésről

A logó egy cég vizuális megjelenésének egyik legfontosabb eleme. Tartalmaznia kell a LOGO által képviselt cég Vízióját, Tevékenységét, egyszerű, megjegyezhető alakban. A LOGO “lefordítja” vizuális nyelvre mi az amit cége először mondani szeretne magáról. A LOGÓ a márka fontos eleme, a külvilág a cégről ezt az információt látja (és jegyzi meg) először. 

Hogyan készül egy logo?

Első lépés az egyeztetés,
mely során Ön, mint megrendelő; elképzeléseit, vízióit mutatja be. Jellemzi cégét, működését, Cégének célpiacát, illetve konkurenciáját- és azok megjelenését. Ne aggódjon, ezt egy kitölthető "Brief -Form" segítségével néhány célzott kérdésre válaszolva könnyen megteheti. Amennyiben ezekre a kérdések megválaszolása megtörtént, következhet az új fázis, a többi a Mi dolgunk!

Második lépés az első verziók tervezése és átadása,
A kapott ismeretek alapján szerkesztett vizuális elemből 2 eltérő megjelenésű irányt mutatunk be, mely már egy-egy használható LOGO, Önnek csak választania kell. A kiválasztás után - tapasztalat alapján - korrektúra körös egyeztetésre van szükség, melyben az apróbb szerkesztési, vizualizálási módosításokat végezzük el egy közös konzultációs párbeszéd során. Ennek lezárultával a LOGO-t átadjuk felhasználásra. 

Amennyiben nem csak LOGO, hanem további megjelenés tervezést szeretne megrendelni, kérjük válassza a KISARCULAT Tervezést, vagy komplex megoldásainkat.

Kisarculat tervezést választom ...LOGO Ajánlatot kérek

 

Brief-Form
Koncepció levél - Megrendelés

A BriefForm lehetővé teszi hogy pozicionálja melyek azok a főbb irányvonalak, melyet szeretne, ha megjelenne a logóban.

Ezzel a módszerrel a cégéhez leginkább illő logó meglakotását segíti elő.

Kérjük válasszon a kategóriáknak megfelelően a legördülő lehetőségek közül, mely az ami az Ön cégére, vagy a készítendő logóra leginkáébb jellemző.

Amennyiben valamilyen ok miatt LOGO tervezés kérése nem kategorizálható - a BriefForm által kínált választási lehetőségekbe - úgy kérjük, szöveges formában, folyószöveggel írja meg teljes koncepcióját a "további megjegyzés" részben.

Természetesen abban az esetben is várjuk szöveges megjegyzéseit, ha a listából tudott választani és sikeresen elvégezte a kategorizálást a választólistákkal.


Tájékoztatjuk, hogy az itt megadott információkat kizárólag a LOGO elkészítéséhez, vizuális megjelenítéséhez, és a pontosabb tervezéshez használjuk fel. Ezen felületen gyűjtött adatokkal semmilyen formában nem profilozunk, és természetesen nem adjuk ki harmadik félnek.

Kérjük, hogy az alábbi Brief kitöltésével és elküldésével jelezze felénk, hogy milyen LOGO megjelenés igénye van.

LOGO megjelenése:

Célközönség I.:

Célközönség II.:

Stílus:

Forma:

Logó Fajta:

Cég Profil

A Kisarculat tervezésről

Kérlek töltsd le az alábbiakban megtalálható BRIEF levelet, melyben feltett kérdésekre válaszolva, azonnal közelebb kerülhetünk a legjobb Arculati elemek megtalálásához Céged, illetve céljaid számára.

A Kiadvány szerkesztésről

Kiadványokra szüksége van minden cégnek.
Legyen szó termék bemutatásáról, szolgáltatás hírül adásáról. Mielőtt nem volt ennyire elterjedt az internetes média tartalom, nyomdai kiadványokban érhettük el a cégek szolgáltatásairól, termékeiről az információk nagy részét.
Mára a webtartalmak a menők, a nyomtatott média mégis megmaradt, tartós, kézbe fogható, “színes-szagos” formájában.
…és hát a nyomdai kiadvány illata még mindig mindenkit rabul ejt… 
A nyomdai kiadvány újra menő, sőt ma már Nívó.

Az alábbi kiadványok és marketing eszközök tervezésében,- szerkesztésében, tördelésében, előkészítésében, valamint nyomdai munkálatainak ügyintézésében állunk rendelkezésre:

magazinok, könyvek, cégismertetők, brossúrák, prospektusok
katalógusok, leporellók, mappák, dossziék
cégújságok, reklámújságok
névjegykártyák, céges levélpapírok, borítékok, irodai nyomtatványok, szórólapok
termékcimke szerkesztés (design tervezéssel)
időszakos kiadványok, meghívók, üdvözlő lapok
plakátok 

A Marketing tanácsadásról

Hamarosan...